Segueix-nos a:

Instagram Twitter Facebook

Informació legal

ACCESSIBILITY

Persones amb dificultats auditives o visuals
Per als espectacles al Teatre Principal (Sala Gran) i Teatre Alegria, disposem de seients reservats per a persones amb dificultats auditives i visuals i per als seus acompanyants.

Mobilitat reduïda
Per als espectacles al Teatre Principal (Sala Gran) i Teatre Alegria, disposem de seients reservats per a persones amb mobilitat reduïda i espais per a cadires de rodes, així com espais reservats també per als seus acompanyants. Cal fer la reserva amb 15 dies d’antelació.

Pel que fa a la resta d’espais preguem que consulteu prèviament al telèfon 93 733 81 40 o a la mateixa taquilla.

TO ARRIVE

FAQS

On compro les entrades?
Degut a les normes sanitàries i de seguretat vigents, aquest any les entrades anticipades només es podran adquirir de forma online a través de la nostra web. També es podran comprar a taquilla els dies de les funcions. El pagament haurà de ser amb targeta i haureu de proporcionar una adreça de correu electrònic.

Què faig si no puc venir a l’espectacle?
No s’admeten canvis ni devolucions. Les entrades no són nominals i les pot utilitzar algú altre. Si l’entrada té algun descompte, la persona que finalment assisteixi a l’espectacle haurà de complir els mateixos criteris que donaven dret al descompte.

Què passa si arribo tard?
Com a senyal de respecte als artistes i al públic, les persones que arribin tard a un espectacle no podran accedir-hi. En els espectacles on no hi hagi cap pausa, no es podrà accedir a la sala. Als espais amb localitats numerades és possible que els espectadors que arribin tard no puguin accedir als seus seients.

Es pot sortir durant la funció?
No. Per respecte als artistes, al públic i per tal de complir amb les mesures sanitàries de seguretat, les persones que hagin de sortir durant la funció no podran tornar a accedir a la sala.

Puc accedir mostrant les entrades des del telèfon mòbil?
Sí. És més segur i així reduïm el consum de paper.

Què he de fer en cas de suspensió?
Si heu comprat les entrades de manera telemàtica, els diners us seran retornats en el termini de dues setmanes a la targeta de dèbit o crèdit que vau utilitzar per comprar-les. Si les heu comprat a la taquilla, rebreu un correu electrònic informant-vos de com sol·licitar el reemborsament.

Puc fer fotos o gravar durant l’espectacle?
Està prohibit fer fotos o gravacions durant el transcurs del espectacles de sala. Si l’espectacle és de carrer, i no s’anuncia el contrari, sí que podreu fer-ne.

Si tinc dret a un descompte, però ja he comprat l’entrada amb el preu normal, em retorneu la diferència?
No s’admeten canvis ni devolucions un cop comprades les entrades. Per això, abans de comprar, fixeu-vos bé a quin descompte podeu optar i seleccioneu-lo correctament en el moment d’efectuar la compra.

Puc comprar entrades que no siguin per a mi?
Sí, les entrades no són nominals.

CONTACT

Festival TNT Terrassa Noves Tendències

Telf. 93 733 81 40 (dl-dv 10-14h i 16-20h)
Plaça Maragall, 2 08221 Terrassa (Barcelona)
tnt@terrassa.cat

TNT TEAM

I l’equip de gestió i administració del Servei de Cultura i de l’Àrea de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat de l’Ajuntament de Terrassa

Organitza:

Amb el suport de:

TO THE BEGINNING